• بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ قابلیت‌های کورتانا را افزایش می‌دهد

      بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ قابلیت‌های کورتانا را افزایش می‌دهد

      در بروزرسان جدید ویندوز ۱۰، کورتانا از سه زبان جدید پشتیبانی می‌کند.

      بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ قابلیت‌های کورتانا را افزایش می‌دهد
      در بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ که تا مدتی دیگر عرضه می‌شود، کاربران می‌توانند با سه زبان جدید با دستیار صوتی «کورتانا» (Cortana) ارتباط برقرار کنند.
       
      به‌تازگی بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و مشخص شده که دستیار صوتی این سیستم عامل با زبان‌های پرتغال (برزیلی)، اسپانیایی (مکزیکی) و فرانسوی (کانادایی) هم کار می‌کند. مایکروسافت در وبلاگ رسمی‌خودش گفته:” از آنجایی که استقبال از کورتانا در کشورهای برزیل و مکزیک بسیار زیاد بود، این دستیار صوتی را برای این کشورها شخصی‌سازی کردیم.”
       
      از دیگر ویژگی‌های جدیدی که به کورتانا اضافه شده می‌توان به امکان اضافه کردن «یادآور» (Reminder) برای قرارهایی که هنوز از روز آن‌ها اطلاع ندارید، اشاره کرد. این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند برای قرارهایی که هنوز روزی برای آن‌ها در نظر نگرفته‌اند، برنامه‌ریزی کنند.
       
      در بروزرسان جدید ویندوز ۱۰ صفحه قفل و صفحه ورود به سیستم عامل هم تغییر کرده و اکنون کاربران با یک عکس پس‌زمینه در این قسمت‌ها مواجه می‌شوند. در این بروزرسان برخی از باگ‌های موجود در ویندوز ۱۰ از بین رفته و کورتانا بهتری اجرا می‌شود.
       
      این بروزرسان از مدتی دیگر به شکل خودکار روی سیستم‌هایی که از سیستم عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنند، نصب خواهد شد.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع