• به‌تازگی، مدل جدید لپ‌تاپ می‌ نوت‌بوک ایر شیائومی با دو پردازنده نسل هشتمی Core i5 و Core i7 اینتل معرفی شده است.

      شیائومی می‌ نوت‌بوک ایر 13.3 اینچی با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

      شیائومی می‌ نوت‌بوک ایر 13.3 اینچی با پردازنده نسل هشتم اینتل معرفی شد

      به‌تازگی، مدل جدید لپ‌تاپ می‌ نوت‌بوک ایر شیائومی با دو پردازنده نسل هشتمی Core i5 و Core i7 اینتل معرفی شده است.

       شرکت شیائومی، به‌تازگی مدل‌های مختلف از لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی می‌ نوت‌بوک ایر را با پردازنده نسل هشتمی اینتل موسوم به کیبی‌لیک ریفرش (Kaby-Lake Refresh) به‌‏روزرسانی کرده است. این لپ‌تاپ، برای اولین‌بار در آگوست ۲۰۱۶ توسط شیائومی معرفی شد و به عنوان رقیب مک‌بوک ایر اپل با طراحی جذاب و مشخصات قدرت‌مند به فروش رسید.

      این شرکت چینی در طی سال گذشته، نسخه‌ای از می نوت‌بوک ایر را با بهره‌گیری از مودم 4G LTE ارائه داده است و مدل ۱۲.۵ اینچی را نیز به نسل هفتم پردازنده Core M3 اینتل به‌روزرسانی کرده که ۱۲ درصد عملکرد بیشتری نسبت به نسل ششم این پردازنده ارائه می‌دهد. لازم به‌ذکر است که یک لپ‌تاپ با نام می‌ نوت‌بوک پرو با صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی، چندین ماه پیش معرفی شده بود که سخت‌افزاری قدرت‌مندی برای آن درنظر گرفته شده است. از دیگر تغییراتی که در سال گذشته روی لپ‌تاپ‌های شیائومی صورت گرفته، می‌توان به ارتقای می‌ نوت‌بوک ایر ۱۳.۳ اینچی به پردازنده نسل هفتمی Core i7 اینتل با فرکانس ۳.۰ گیگاهرتز و نسخه دوم پردازنده نسل هفتمی Core i5 اینتل اشاره کرد؛ ضمن اینکه هر دو مدل از حسگر اثرانگشت برای احراز هویت کاربران استفاده می‌کنند.

      می نوت بوک ایر 13

      با عرضه‌ی پردازنده‌های نسل هشتمی Core i اینتل، قابل پیش‌بینی بود که شیائومی مدل ۱۳.۳ اینچی را با این پردازنده ارائه دهد. علاقه‌مندان، مدل جدید می‌ نوت‌بوک ایر را می‌توانند با دو پردازنده نسل هشتمی Core i5 و Core i7 اینتل خریداری کنند؛ هر دو مدل به هشت گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی از نوع SSD با اتصال PCIe مجهز شده و فضای ذخیره‌سازی قابل گسترش است. مانند مدل‌های گذشته، از نسخه شخصی‌سازی شده بلندگوهای AKG درون مدل ۱۳.۳ اینچی می‌ نوت‌بوک ایر استفاده خواهد شد که تجربه صوتی خیره‌کننده‌ای را ارائه می‌دهد.

      مدل جدید از لپ‌تاپ ۱۳.۳ اینچی شیائومی، به کارت گرافیک GeForce MX150 انویدیا مجهز شده است که ۲ گیگابایت حافظه اختصاصی دارد؛ در حالی‌که نسل قبل، از کارت گرافیک GeForce 940MX با یک گیگابایت حافظه اختصاصی استفاده می‏‌کند. برای تسریع فرآیند ورود به سیستم‌عامل، سنسور اثرانگشت به سمت راست در بالای ترک‌پد افزوده شده است.

      می نوت بوک ایر 13

      نمایشگر می‌ نوت‌بوک ایر شیائومی، رزولوشن 1080p و حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن، تنها ۵.۵۹ میلی‌متر ضخامت دارد. مدل‌های جدید با سیستم خنک‌کننده ارتقا یافته همراه شده‌ است که از تیغه‌های فلزی فوق‌العاده نازک به منظور کنترل دمای قطعات و افزایش کارآیی استفاده می‏‌کند. علاوه‌براین، مدل‌های جدید می‌ نوت‌بوک ۱۳ تنها ۱۴.۸ میلی‌متر ضخامت دارند و وزن آن‏ها نیز به ۱.۳ کیلوگرم می‌‏رسد. براساس ادعای شیائومی، شارژدهی هر دو مدل با یک‌بار شارژ کامل به ۹.۵ ساعت خواهد رسید؛ می‌ نوت‌بوک ایر ۱۳.۳ اینچی جدید از نسخه اصلی سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ استفاده می‏‌کند و نسخه خانگی مجموعه آفیس ۲۰۱۶ مایکروسافت روی آن‌‏ها اجرا خواهد شد. 

      در ادامه، مشخصات مدل جدید لپ‌تاپ می‌ نوت‎بوک ایر ۱۳.۳ اینچی شیائومی لیست شده است:

      مشخصات می‌نوت‌بوک ایر ۱۳.۳ اینچی (نسخه ۲۰۱۸)
      پردازنده  Core i5-8250U با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز Core i7-8550U با فرکانس ۴.۰ گیگاهرتز
      حافظه رم هشت گیگابایت از نوع DDR4

      هشت گیگابایت از نوع DDR4

      فضای ذخیره‌سازی

      ۲۵۶ گیگابایت از نوع PCIe SSD

      ۲۵۶ گیگابایت از نوع PCIe SSD

      کارت گرافیک

      مجزا؛

      انویدیا GeForce MX150 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی

      مجزا؛

      انویدیا GeForce MX150 با دو گیگابایت حافظه اختصاصی

      صفحه نمایش

      ۱۳.۳ اینچی 1080p از نوع IPS

      تراکم پیکسلی: ۱۶۶ پیکسل در هر اینچ

      روشنایی: ۳۰۰ نیت

      کنتراست ۸۰۰:۱

      زاویه دید ۱۷۰ درجه

      محافظت از نمایشگر با نسل سوم کورنینگ گوریلا گلس

      وزن / ضخامت

      ۱.۳ کیلوگرم / ۱۴.۸ میلی‌متر

      حسگر اثرانگشت

      دارد؛ در بالای ترک‌پد قرار گرفته است.

      سیستم‌عامل نسخه خانگی ویندوز ۱۰ به همراه مجموعه آفیس ۲۰۱۶

      نسخه خانگی ویندوز ۱۰ به همراه مجموعه آفیس ۲۰۱۶

      قیمت ۸۴۳ دلار

      اعلام نشده است

      در رابطه‌ با قیمت‏‌گذاری مدل‌های جدید، باید گفت که می‏ نوت‌بوک ایر ۱۳.۳ اینچی با پردازنده نسل هشتمی Core i5-8250U5 اینتل، هشت گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک GeForce MX150 انویدیا با قیمت ۵۳۹۹ یوآن (۸۴۳ دلار) قابل پیش‌خرید از وب‌سایت Mi.com است. هنوز قیمت نسخه دیگر با پردازنده نسل هشتمی Core i7 اینتل، هشت گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مشخص نشده است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع