• مدیرعامل ایران ارقام مطرح کرد؛

      حرکت بانک‌ها به سمت بانکداری باز

      حرکت بانک‌ها به سمت بانکداری باز

      مدیرعامل ایران ارقام گفت: بانکداری باز در آینده با توجه به فین‌تک‌ها جایگاه خاصی دارد.

      مدیرعامل ایران ارقام گفت: بانکداری باز در آینده با توجه به فین‌تک‌ها جایگاه خاصی دارد، بنابراین تعداد شعب بانک‌ها با روش فعلی در دنیا در حال کاهش بوده و ما نیز باید این تحول را بپذیریم.
      به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، عابد آفتابی در پنل بانکداری دیجیتال در هفتمین همایش بانکداری دیجیتال و نظام‌های پرداخت، با اشاره به اینکه عادات رفتاری مردم با توجه به تحولات امروز در حال تغییر است اظهار داشت: سیستم cash در حال حاضر جایگاه گذشته خود را از دست داده است و باید بانک‌ها به دنبال جایگزینی روش های مدرن دنیا باشند.
      وی با بیان اینکه ایجاد تغییر یکی از الزامات بانکداری فعلی است گفت: ایجاد تحول در شعب به منظور کاهش هزینه و افزایش بهره وری یک موضوع جدی است زیرا بانکداری باز در آینده با توجه به فین تک ها جایگاه خاصی دارد بنابراین تعداد شعب بانک‌ها با روش فعلی در دنیا در حال کاهش بوده و ما نیز باید این تحول را بپذیریم.
      مدیرعامل شرکت ایران ارقام ادامه داد: در ایران و سیستم بانکی اصولا موضوع و قانونی تدوین می شود سپس مشتری باید بر اساس آن خود را هماهنگ کند اما این روند در دنیا تغییر کرده و باید نیازهای مشتری را در اولویت قرار دهیم.
      آفتابی با تاکید بر اینکه باید بر روی مدل یا فرآیند انتقال سرویس تحولاتی ایجاد کنیم گفت: بانک‌ها باید ابتدا بر اساس نیاز و گستره جغرافیایی، شعب را افزایش دهند سپس شیوه ارایه سرویس به مشتری و تکنولوژی هایی که این سرویس ها را ارایه می کنند باید تغییر یابد.
      آفتابی تصریح کرد: قطعا در دنیای آینده موبایل محور همه این تغییرات خواهد بود و نباید آن را نادیده گرفت. بنابراین اگر به سمت ماشینی شدن حرکت می کنیم باید تکنولوژی و تجارت خود را نیز متحول کنیم.

      مدیرعامل شرکت ایران ارقام در پایان افزود: در مسیر تغییر بانکداری ابتدا باید هزینه نیروی انسانی هزینه شعب و افزایش درآمد بانک‌ها را از طریق بهره وری مدنظر قرار دهیم. 

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع