• مدیر عامل تجارت الکترونیک پارسیان تاپ عنوان کرد

      اپراتور ها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنند

      اپراتور ها با صنعت پرداخت تعامل سازنده را آغاز کنند

      توسعه استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی در زمان منطقی و در راستای تامین نیاز مردم اتخاذ شده است. ضمن اینکه مقدمه ای بجا برای اصلاح نظام کارمزد صنعت پرداخت است لذا وظیفه تمام اصحاب حوزه پرداخت و بانکی است که حمایت قاطع خود را از این تصمیم اعلام کنند .

      مهندس عبدالعظیم قنبریان مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان( تاپ) در حمایت از تصمیم اخیر بانک مرکزی در خصوص توسعه استفاده از اپلیکیشن های پرداخت موبایلی گفت: این تصمیم در زمان منطقی و در راستای تامین نیاز مردم اتخاذ شده است. ضمن اینکه مقدمه ای بجا برای اصلاح نظام کارمزد صنعت پرداخت است لذا وظیفه تمام اصحاب حوزه پرداخت و بانکی است که حمایت قاطع خود را از این تصمیم اعلام کنند .
      قنبریان افزود : امنیت، سهولت و سرعت کاربری و دسترس پذیری، ابعاد اصلی نیازهای مردم در حوزه پرداخت است . با وجود اینکه با این تصمیم یکی از ابزارهای قابل دسترسی مردم حذف می شود، اما امنیت مهم ترین شاخص در صنعت پرداخت بوده و اولویت آن باید در نظر گرفته شود. از طرفی با فراگیر شدن گوشی های هوشمند و اینترنت همراه و همچنین بلوغ اپلیکیشن های پرداخت، تمام ابعاد نیازهای مردم می تواند از این طریق برآورده شود.
      وی ادامه داد : تجارت الکترونیک پارسیان با این رویکرد تمرکز اصلی خود را بر روی توسعه اپلیکیشن تاپ و سایر فناوری¬های نوین قرار داده است. از این رو این اقدام تاثیر منفی در این شرکت نداشته و کاربران همچون گذشته می توانند از سرویس های متنوع اپلیکیشن استفاده نمایند. وی گفت : اپلیکیشن تاپ هم اکنون سرویس های کاربردی نظیر کارت به کارت ، پرداخت قبض ، خرید شارژ ، خرید بسته اینترنت ، کمک به خیریه ، پرداخت جریمه و اخیرا امکان مانده گیری از حساب کارت های بانکی عضو شتاب را فراهم آورده که کاربران آن می توانند با امنیت و سهولت از آن استفاده کنند .

      از سوی دیگر، این تصمیم که در راستای حفظ امنیت خدمات پرداخت بوده و می تواند فصل جدیدی از همکاری های میان اپراتورهای تلفن همراه که دارای شبکه گسترده ارتباطی هستند و شرکت های psp ایجاد و با تعامل سازنده این دو حوزه  نسبت به گسترش صنعت پرداخت در حوزه¬های امن¬تر اقدام نمایند. 

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع