• به‌نظر می‌رسد نسخه جدید گوشی نوکیا ۸ با پسوند Sirocco در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد؛ این مدل به نمایشگر اولد مجهز شده است.

      نوکیا 8 سیروکو با نمایشگر اولد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد

      نوکیا 8 سیروکو با نمایشگر اولد در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد

      به‌نظر می‌رسد نسخه جدید گوشی نوکیا ۸ با پسوند Sirocco در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهد شد؛ این مدل به نمایشگر اولد مجهز شده است.

      اچ‌ام‌دی گلوبال به صورت رسمی تأیید کرده است که در نمایشگاه MWC 2018 حضور پیدا خواهد کرد. انتظار می‌رود شرکت فنلاندی، از یک گوشی رده‌بالا به صورت رسمی رونمایی کند. در حالی‌که گمان می‎رفت پرچم‎دار نوکیا 9 به صورت رسمی اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود، به‌تازگی اعلام شده است که نسخه جدیدی از گوشی «نوکیا 8» با پسوند Sirocco تا چند هفته آینده ارائه خواهد شد.

      براساس اطلاعات به‎دست آمده، پرچم‎دار جدید نوکیا ۸ به نمایشگر ۵.۵ اینچی OLED مجهز خواهد شد؛ نسل قبل این گوشی با صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی QHD از نوع IPS LCD عرضه شده بود. گوشی جدید شرکت اچ‌ام‌دی به دوربین دوگانه ۱۲ و ۱۳ مگاپیکسلی مجهز شده است و از یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، استفاده می‎کند؛ نسل قبل با دوربین دوگانه ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی عرضه شده بود. با وجود اینکه اچ‌ام‌دی گلوبال از لنزهای زایس برای پرچم‌دار ۲۰۱۷ خود استفاده کرده بود اما نوکیا ۸ در زمینه‌ی عکاسی به هیچ عنوان با پرچم‌داران مطرح سال گذشته نظیر گلکسی نوت ۸ سامسونگ، میت ۱۰ هواوی یا آیفون ۱۰ اپل قابل مقایسه نیست.گوشی مذکور با شماره مدل TA-1005 تأییدیه دریافت کرده است؛ در ابتدا انتظار می‌رفت این مدل، گوشی «آواتار» - اسم‌رمز نوکیا ۹ - باشد. با این‌حال، به‎نظر می‌رسد شرکت فنلاندی درنظر دارد تا نسخه جدیدی را از گوشی پرچم‌دار نوکیا ۸ ارائه دهد که به نمایشگر اولد مجهز شده است.

      هنوز علت تصمیم اچ‌ام‌دی برای استفاده از یک دوربین سلفی با رزولوشن پایین‌تر مشخص نشده است؛ البته امکان دارد مطابق با شایعات گذشته، مدل ۵.۵ اینچی نوکیا ۸ از یک دوربین سلفی دوگانه استفاده کند. پیش‌تر اعلام شده بود پرچم‌دار نوکیا ۹ با دوربین دوگانه ۵ مگاپیکسلی همراه شده است

      نوکیا 8 / Nokia 8

      نوکیا ۸ سیروکو با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است و از یک باتری ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند؛ مدل معرفی شده در سال ۲۰۱۷، در دو نسخه با ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت عرضه شده بود. ظرفیت باتری نیز افزایش پیدا کرده زیرا پرچم‌دار سال گذشته اچ‌ام‌دی گلوبال به یک باتری ۳۰۹۰ میلی‌آمپر ساعت مجهز شده است.

      در حال‌حاضر، اطلاعات بیشتری از گوشی نوکیا ۸ سیروکو به‌دست نیامده و مشخص نیست این مدل با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد شد. آخرین‌بار، نوکیا از پسوند «سیروکو» برای گوشی مدل ۸۸۰۰ استفاده کرده بود؛ این گوشی با قیمتی بالای ۲۰۰۰ دلار به فروش رسید و از طلای ۲۴ عیار برای پوشش بدنه آن، استفاده شده است. با این‌حال، مطمئن هستیم که مدل جدید نوکیا ۸ به عنوان یک گوشی لوکس عرضه نخواهد شد.

      به همراه پرچم‌دار جدید اچ‌ام‌دی گلوبال، اعلام شده است این شرکت نسخه جهانی مدل 2018 نوکیا 6 را معرفی خواهد کرد؛ ضمن اینکه انتظار می‌رود گوشی رده‌بالای نوکیا ۷ پلاس به صورت رسمی توسط شرکت فنلاندی معرفی شود. نوکیا ۷ اواخر سال ۲۰۱۷ ارائه شده بود اما هیچ‌گاه به صورت جهانی عرضه نشد؛ احتمالاً مدل «پلاس» آن در بازارهای مختلفی عرضه می‌شود و به بازار چین محدود نیست. همچنین احتمال می‌رود گوشی پایین‌رده نوکیا ۱ توسط اچ‌ام‌دی معرفی شود؛ براساس شایعات، این گوشی با نسخه سبک سیستم‌عامل اندروید یعنی «اندروید گو» عرضه خواهد شد و مشخصات سخت‌افزاری ضعیفی نظیر تراشه اسنپدراگون ۲۱۲ کوالکام، هشت گیگابایت حافظه داخلی و یک گیگابایت رم دارد؛ این مدل به نمایشگری با ابعاد نامشخص و رزولوشن HD (یا ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل) مجهز شده است. دیگر گوشی که توسط اچ‌ام‌دی گلوبال در نمایشگاه MWC 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد، مدل 4G گوشی ساده (فیچر فون) نوکیا ۳۳۱۰ است؛ نسخه بازطراحی این گوشی سال گذشته با پشتیبانی شبکه 3G معرفی شده بود و اخیراً نسخه دیگری با پشتیبانی از 4G در چین ارائه شده است.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع