• براساس یک گزارش، جانشین کهکشانی‌های ۲۰۱۷ سامسونگ از سری گلکسی اس با افزایش قیمت ۱۴۰ دلاری به بازار عرضه خواهند شد.

      گلکسی اس 9 با قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد

      گلکسی اس 9 با قیمت بیشتری نسبت به نسل قبل عرضه خواهد شد

      براساس یک گزارش، جانشین کهکشانی‌های ۲۰۱۷ سامسونگ از سری گلکسی اس با افزایش قیمت ۱۴۰ دلاری به بازار عرضه خواهند شد.

       سامسونگ در اوایل اسفندماه از پرچم‌داران جدیدش رونمایی خواهد کرد و بسیاری منتظر ارائه‌ی جزئیات بیشتر از جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هستند. وب‌سایت TechRadar در یک گزارش اختصاصی به نقل از منابع خود در انگلیس، مدعی شده است گلکسی اس 9 با افزایش قیمت ۱۴۰ دلاری نسبت به قبل در دسترس قرار خواهد گرفت.

      بر اساس جزئیات ارائه‌شده، مدل ۵.۸ اینچی کهکشانی‌های جدید سامسونگ با قیمت پایه ۷۸۹ پوند (۱۱۱۴ دلار) عرضه می‌شود؛ در مقایسه با نسل قبل، جانشین گلکسی اس ۸ نزدیک به ۱۰۰ پوند (۱۴۰ دلار) قیمت بیشتری خواهد داشت. با اینکه اعلام نشده است گلکسی اس ۹ پلاس تا چه اندازه نسبت به نسل قبل، قیمت بیشتری دارد؛ ممکن است با برچسب قیمتی ۸۸۹ پوند (۱۲۵۵ دلار) به فروش برسد.


      با توجه به اطلاعاتی که پیش‌تر اعلام شده بود و مقایسه آن با جزئیات فاش‌شده توسط وب‌سایت TechRadar، انتظار داریم گلکسی اس ۹ با برچسب قیمتی ۸۵۰ دلار در ایالات متحده عرضه شود؛ قیمت گلکسی اس ۹ پلاس نیز از مرز ۱۰۰۰ دلار عبور خواهد کرد.آنچه در مورد اعضای جدید سری گلکسی اعلام شده است، با
      گزارش‌های گذشته هم‌خوانی دارد و چندان با آن‌ها متفاوت نیست. به‌ نظر می‌رسد تمرکز پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ روی عکاسی، باعث شده است سری گلکسی اس ۹ به گران‌قیمت‌ترین نسل از گوشی‌های سری گلکسی اس تبدیل شود؛ به همین جهت، افزایش قیمت پرچم‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ در بازارهای مختلف، قابل پیش‌بینی خواهد بود.

      در صورتی‌که گمانه‌زنی‌ها در مورد اعضای جدید سری گلکسی اس صحت داشته باشد، سامسونگ باید دلایل موجهی ارائه دهد تا خریداران را نسبت به انتخاب پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود مجاب کند؛ در غیر این‌ صورت، آمار فروش آن‌ها به نسل قبل نزدیک نخواهد شد. در صورتی‌که از خریداران گلکسی اس ۸ باشید، نسل جدید پرچم‏‌داران ۲۰۱۸ سامسونگ طراحی کاملاً متفاوتی به نمایش نخواهند گذاشت؛ با این وجود، در زمینه‌ی عکاسی قدرت‌مندتر از قبل خواهند بود و سخت‌افزار بهتری برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

      گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

      تراشه اکسینوس ۹۸۱۰ قلب تپنده‌ی نسخه‌هایی از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس است که در اروپا و آسیا عرضه خواهند شد. این پردازنده با بهره‌گیری از هشت هسته پردازشی، در حالت تک‌هسته‌ای بیش از دو برابر و در حالت چند هسته‌ای (زمانی‌که تعداد هسته‌های پردازشی فعال به حداکثر برسد)، ۴۰ درصد عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل به نمایش خواهد گذاشت. تراشه مذکور مدتی پیش به‌صورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شد و بر مبنای نسل دوم فرآیند ساخت ۱۰ نانومتری FinFET این شرکت توسعه یافته است.

      در زمینه‌ی عکاسی، کهکشانی‌های جدید با اعداد و ارقام شما را گمراه نخواهند کرد؛ مدل ۵.۸ اینچی، فاقد دوربین دوگانه است؛ اما دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی آن از یک لنز با دیافراگم F1.5 استفاده می‌کند که اندازه دریچه دیافراگم، قابل تغییر خواهد بود. برای گلکسی اس ۹ پلاس دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است؛ انتظار می‌رود سنسور ثانویه ۱۲ مگاپیکسلی، دهانه لنز ثابت F1.5 داشته باشد. بد نیست اشاره کنیم که سامسونگ از چنین ترکیبی در گوشی تاشوی لوکس W2018 استفاده کرده است.

      در پنل پشتی گوشی نیز شاهد اعمال تغییراتی خواهیم بود؛ حسگر اثر انگشت به پایین دوربین اصلی انتقال می‌یابد تا بدین شکل، دسترسی به آن ساده‌تر شود. برای مدل «پلاس» از ترکیب دو دوربین با چینش عمودی استفاده خواهد شد تا این مدل، جلوه‌ی متفاوتی داشته باشد.

      ایوان بلس، افشاگر معروف، مدعی است پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ در تاریخ ۲۵ اسفند به بازار عرضه خواهند شد؛ هرچند این زمان به فروش گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در بازارهای عمده نظیر ایالات متحده اختصاص دارد. از دیگر تفاوت‌هایی که در حال‌ حاضر برای مدل ۶.۲ اینچی و ۵.۸ اینچی متصور هستیم، می‌توان به عرضه جانشین گلکسی اس ۸ پلاس با حافظه رم بیشتر اشاره کرد؛ این در حالی است که مدل کوچک‌تر مانند نسل قبل از ۴ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

       
       
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع