• ۴۸۶ درگاه پرداخت اینترنتی متخلف مسدود شد

      ۴۸۶ درگاه پرداخت اینترنتی متخلف مسدود شد

      ۴۸۶ درگاه پرداخت اینترنتی متخلف مسدود شد

      ۴۸۶ درگاه پرداخت اینترنتی متخلف مسدود شد

       با استمرار پایش شبکه پرداخت الکترونیک طی ۴۰ روز اخیر ۴۸۶ درگاه متخلف پرداخت الکترونیک شناسایی و مسدود شدند.

      به گزارش روابط‌عمومی شاپرک، واحد نظارت این شرکت با همکاری شرکت‌های پرداخت الکترونیک در راستای افزایش سلامت حوزه پرداخت الکترونیک کشور، عملیات پایش، شناسایی و انسداد درگاه‌های متخلف را ادامه داده‌اند و از ابتدای مرداد تا دهم شهریور ماه جاری مجموعا ۴۸۶ درگاه متخلف که عمدتا از آن‌ها برای تخلفاتی مانند قمار و شرط‌بندی سوءاستفاده می‌شد، شناسایی و مسدود شدند.
      از این تعداد ۳۱۹ درگاه توسط واحد نظارت شاپرک و ۱۳۹ درگاه نیز از سوی شرکت‌های پی‌اس‌پی شناسایی و مسدود شدند‌. به این ترتیب تعداد درگاه‌های متخلف مسدود شده به بیش از ۲ هزار و ۲۶۰ درگاه رسیده‌است.
      گفتنی است برخلاف برخی اظهارنظرها که بنظر می‌رسد ناشی از  کم اطلاعی گویندگان آنها است، شرکت شاپرک با استفاده از تمام ظرفیت‌های درون‌سازمانی و نظارت‌های دقیق و پیگیر‌های مستمر از شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت الکترونیک، موفق شده امکان سوءاستفاده متخلفان از درگاه‌های پرداخت اینترنتی را به حداقل برساند.
      لازم است کارشناسان، رسانه‌ها و سایر فعالان دلسوز با آگاهی از اقدامات انجام شده و در دست انجام نسبت به اظهارنظر در مورد طرح افزایش سلامت شبکه پرداخت الکترونیک اقدام کنند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع