• اخبار سهمیه بندی: سهمیه ۶۰ لیتری بنزین به سفرهای تابستانی اختصاص خواهد یافت

      اخبار سهمیه بندی: سهمیه ۶۰ لیتری بنزین به سفرهای تابستانی اختصاص خواهد یافت

      اخبار سهمیه بندی: سهمیه ۶۰ لیتری بنزین به سفرهای تابستانی اختصاص خواهد یافت

      در بامداد جمعه مورخ 24 آبان ماه سرانجام قیمت جدید بنزین به شکل رسمی اعلام شد و قیمت بنزین معمولی از 1000 تومان به 1500 تومان افزایش یافت و سهمیه 60 لیتری ماهانه در اختیار دارندگان کارت سوخت قرار گرفت. قیمت بنزین آزاد پس از اتمام سهمیه، 3000 تومان محاسبه می شود. بنزین سوپر نیز تنها با نرخ 3500 تومان عرضه می شود و خبری از سهمیه برای آن نیست.

       محمدرضا رضایی کوچی عضو کمیسیون تلفیق بودجه لایحه سال ۹۹ کل کشور در تشریح نشست کمیسیون متبوعش اظهار داشت: «جلسه امروز با محور بررسی سهمیه‌بندی‌ها در طول ایام نوروز برگزار شد.»

       
      وی افزود: «بنا بر مصوبه امروز کمیسیون تلفیق مقرر شد در ایام تعطیلات نوروز به ازای هر کارت سوخت ۱۲۰ لیتر اختصاص یابد. البته گفتنی است این ۱۲۰ لیتر بنزین در دو نوبت شارژ خواهد شد.»
       
      وی بر همین اساس یادآور شد: «این ۱۲۰ لیتر سهمیه علاوه بر سهیمه معمول تخصیص ۶۰ لیتر به صورت ماهانه است؛ یعنی مجموعا برای تعطیلات نوروزی ۱۸۰ لیتر به هر کارت سوخت اختصاص می‌یابد. البته زمان شارژ و تخصیص این ۱۲۰ لیتر به دلیل موضوع ویروس کرونا هنوز مشخص نیست.»
       
      در واقع این امکان وجود دارد که به دلیل عدم توصیه به مسافرت در پی شیوع کرونا، موضوع تخصیص سهمیه سوخت در راستای تسهیل سفرهای نوروزی رسما به تعویق افتاده یا به طور کلی از دستور کار خارج شود.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع