• شیوع کرونا عرضه ارزان‌ترین نسخه خانواده وان پلاس ۸ را به تاخیر انداخت

      شیوع کرونا عرضه ارزان‌ترین نسخه خانواده وان پلاس ۸ را به تاخیر انداخت

      شیوع کرونا عرضه ارزان‌ترین نسخه خانواده وان پلاس ۸ را به تاخیر انداخت

      همان طور که می‌دانید چند روز پیش کمپانی وان پلاس از جدیدترین پرچمداران خود برای سال ۲۰۲۰ رونمایی کرد. البته در کنار وان پلاس ۸ و ۸ پرو، همگان انتظار داشتند که نسخه لایت آن نیز معرفی شود. با این حال این اتفاق نیفتاد و به نظر می‌رسد همانند دیگر مسائل می‌توان ویروس کرونا مقصر این تاخیر دانست.

       بر اساس گفته‌های افشاگر معروف «OnLeaks» قرار بود این کمپانی در کنار دو گوشی وان پلاس ۸ و ۸ پرو، از نسخه لایت نیز رونمایی کند، اما شیوع کرونا مانع از پیشبرد اهداف این کمپانی معروف شده. از همین رو وان پلاس تصمیم گرفته تا نسخه لایت پرچمداران خود را تا اواسط تابستان جاری به تاخیر بیندازد. به صورت کلی اطلاعات مشخصی از این گوشی در دسترس نیست و به نظر می‌رسد این کمپانی هنوز روی نام گوشی خود نیز به جمع‌بندی نرسیده باشد.

       
      وان پلاس ۸
       
      گفته می‌شود در نام وان پلاس ۸ لایت، نه عدد و نه حرف لایت دیده نشود و کمپانی چینی، سیستم جدیدی را برای نام‌گذاری این گوشی انتخاب کند. اگر بخواهیم به جزئیات منتشر شده استناد کنیم، باید به نام «وان پلاس Z» نیز اشاره کرد. به نظر می‌رسد کمپانی وان پلاس روی پسوند «Z» برای گوشی نه چندان رده‌‌بالای خود به جمع‌بندی رسیده باشد.
       
      مشخصات فنی این گوشی اما کمی شناخته شده‌تر است. وان پلاس ۸ لایت یا Z (هر کدام که در نهایت استفاده شود) از نمایشگر ۶.۴ اینچی OLED با نرخ رفرش ۹۰ هرتزی و رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی بهره خواهد برد که همانند دو برادر خود از یک سوراخ برای جای دادن دوربین سلفی استفاده می‌کند. وظایف پردازشی این گوشی نیز بر عهده چیپست قدرتمند مدیاتک دیمنیستی ۱۰۰۰ و ۸ گیگابایت رم است. فضای ذخیره‌سازی گوشی میان‌رده چینی‌ها نیز حداکثر ۲۵۶ گیگابایت و از نوع UFS 3.0 خواهد بود.
       
      در رابطه با قیمت هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست، ولی با در نظر گرفتن نسخه پایه وان پلاس ۸ که ۶۹۹ دلار است، می توان انتظار داشت که این گوشی در محدوده ۴۹۹ دلاری قرار گیرد. البته این‌ها تنها در حدس و گمانه‌زنی بوده و برای مشخص شدن رقم دقیق قیمت آن، باید تا اواسط تابستان صبر کنیم.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع