• تحول عظیمی در عرصه پرداخت های موبایلی در راه است

      پرداخت صورت حساب با چشم

      پرداخت صورت حساب با چشم

      در سال‌های اخیر، کمپانی‌های فناوری به سمت پرداخت‌های موبایلی روی آورده‌اند اکنون یک شرکت ژاپنی از پرداخت صورت حساب با کمک اسکن عنبیه چشم خبر داده است.

      به گزارش خبرگزاری مهر، تحول عظیمی در عرصه پرداخت‌های موبایلی در راه است و آن پرداخت صورت حساب‌ها با کمک اسکن عنبیه چشم است. این تلفن هوشمند متفاوت Arrows نام داشته و اولین تلفن هوشمندی است که با کمک اسکنر چشمی می تواند به پرداخت‌های موبایلی یا حتی باز کردن قفل گوشی یا ورود به سایت‌هایی که حساب‌های شخصی دارند، بپردازد.
       
      این تلفن هوشمند محصول همکاری مشترک Fujitsu و اپراتور ژاپنی NTT DoCoMo است. NTT DoCoMo در رابطه با ساخت این تلفن هوشمند می‌گوید: « این محصول از یک ماژول Delta ID ActiveIRIS برای اسکن چشم استفاده می‌کند که شامل لامپ های LED و همینطور دوربین مادون قرمز برای خواندن الگوهای عنبیه است تا بتواند از آن به عنوان یک رمز برای ورود یا پرداخت صورت حساب ها استفاده کند.
       
      این تلفن هوشمند از قابلیت های شگرفی مانند سرعت بالا برخوردار است و می‌تواند در کمتر از یک ثانیه چشم سه نفر را برای پرداخت صورت حساب اسکن کند.
       
      از ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به مواردی مانند صفحه نمایش ۵/۲ اینچی و رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ پیکسل و همینطور ۳ گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده ۲ گیگاهرتزی آن نام برد. همانطور که از ویژگی‌های ظاهری این محصول برمی‌آید، این تلفن هوشمند از لحاظ ساختاری تا حدودی ضعیف است زیرا هدف دیگری در پشت ساخت این تلفن هوشمند نهفته بوده است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع