• ۶۰ درصد از SME‌ها در انگلستان از بانک‌ها تقاضای ارائه بیت کوین دارند

      ۶۰ درصد از SME‌ها در انگلستان از بانک‌ها تقاضای ارائه بیت کوین دارند

      بیش از ۶۰ درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط (SME‌ها) اگر سرویس بیت کوین ارائه شود، از سرویس ارائه شده از سوی بانک‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنند.

      به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک گزارش‌های اخیر حاکی است؛ بیش از ۶۰ درصد از شرکت‌های کوچک و متوسط (SME‌ها) اگر سرویس بیت کوین ارائه شود، از سرویس ارائه شده از سوی بانک‌های مورد نظر خود استفاده می‌کنند.


       یک پژوهش جدید که توسط شرکت تحقیقاتی Accenture انجام گرفته است نشان می‌دهد؛ بخش عظیمی‌از شرکت کنندگان برای سهولت در استفاده روزمره از سرویس‌های بانکی، از بانک‌ها تقاضای ارائه سرویس‌های بیت کوین را دارند.


      هم چنین در این گزارش، چگونگی اجرای مدیریت مخاطرات توسط بانک‌ها و میزان تقاضای فزاینده شرکت‌های کوچک و متوسط را نشان  می‌دهد که به صورت قابل توجهی ۹۹٫۹ درصد از کسب و کارهای انگلستان را پوشش می‌دهد. بنابراین، بازیگران اصلی و قدیمی‌صنعت مالی ممکن است در صورت عدم تعامل با این موضوع در نیازهای مرتبط با آینده خود، ارتباط با تکنولوژی‌های آینده و درآمدزایی خود را از دست بدهند.


      در حالی که گسترش بیت کوین در انگلستان هم چنان با نرخ کمی‌پیش می‌رود، انتظار می‌رود با توجه به انعطاف پذیری حوزه فینتک، آمار متناسب و معقولی از روند رشد نشان دهد. اخیرا دولت انگلستان، پژوهشی در حوزه تکنولوژی بلاک چین (BlockChain) آغاز کرده است که تکنولوژی پیشرو را به منظور نوآوری در حوزه مالی سنتی کشور بررسی می‌کند. مقامات نظارتی مالی انگلستان، برنامه‌هایی به منظور معرفی چارچوب نظارتی عادلانه و پشتیبانی کننده از بیت کوین و شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های بلاک چین تدوین می‌کنند.


      همزمان با این طرح، پلتفرم بانکداری دیجیتال مستقل استارلینگ (Starling) برنامه‌هایی به منظور نفوذ به بازارهای انگلستان از طریق قدرت‌های بیت کوین و ارائه دهنده بلاک چین اعلام کرده است و این خود دلیلی بر این موضوع است که بانک‌های سنتی و معمولی با رقابتی از سوی تازه واردان مواجه خواهند بود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع