• معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک عنوان کرد:

      دستاوردهای دوران تحریم ایران مورد تحسین بازدید کنندگان نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

      دستاوردهای دوران تحریم ایران مورد تحسین بازدید کنندگان نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

      بازدید کنندگان از غرفه این شرکت در نمایشگاه کارت و پرداخت ٢٠١٦ خاورمیانه، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کسب شده در توسعه سامانه‌های بانکداری در شرایط دشوار تحریم را تحسین کردند.

      به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت خدمات انفورماتیک، دکتر «فرهاد فائز» در روز پایانی نمایشگاه یادشده ضمن بیان مطلب فوق افزود: آنچه مسلم است با وجود تمام اقدامات صورت گرفته، نیازمند آن هستیم که بیش از پیش سامانه‌های خود را با استانداردهای بین المللی تطبیق دهیم تا روند اتصال به شبکه‌های مالی جهان تسهیل و تسریع شود.


      وی همچنین در خصوص تعاملات صورت گرفته در جریان بازدید نمایندگان شرکت‌ها و کشورهای خارجی، از اظهار تمایل برخی از کشور‌های منطقه برای ورود ایران و به تبع آن شرکت خدمات انفورماتیک به روند توسعه زیر ساخت‌های مالی آن کشورها خبر داد و تصریح کرد: در جریان برگزاری این نمایشگاه، شرکت‌های بزرگ دنیا تمایل خود را برای آغاز روابط و گسترش همکاری‌ها با شرکت خدمات انفورماتیک اعلام نمودند.


      دکتر فائز ارزیابی خود را از حضور شرکت متبوعش در این نمایشگاه به عنوان نخستین تجربه، مثبت عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: این ارتباطات، ورود موثر به تعامل دوسویه با بازارهای منطقه ای را در پی خواهد داشت و زمینه مناسبی را برای افزایش توانمندی‌ها فراهم می سازد. در این میان، دست اندرکاران حوزه کارت و پرداخت کشور نیز از فرصت مغتنم پیش آمده پس از گشایش‌های اخیر بین المللی، برای دیدار و تبادل نظر در خصوص همکاری‌های مشترک استفاده کردند که در نوع خود دستاورد قابل توجهی است.


      گفتنی است، شرکت خدمات انفورماتیک و دو شرکت ایرانی دیگر، برای نخستین بار در رویداد بین المللی نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ۲۰۱۶ شرکت کردند. هفدهمین دوره این نمایشگاه با حضور ۳۰۰ شرکت فعال در حوزه پرداخت و کارت از سراسر دنیا در روزهای ۱۱ و ۱۲ خرداد در دوبی برگزار شد.


      شرکت خدمات انفورماتیک در این رویداد بین المللی، سامانه‌های مهم بانکداری کشور از جمله شتاب و نیز توانمندی‌های منحصر بفرد حوزه بانکداری و فناوری در این شرکت را برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت و در قالب کارگاه معرفی نمود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع