• شرکت خدمات انفورماتیک ارائه کرد:

      شتاب درگاهی امن برای اتصال به شبکه‌ها جهانی

      شتاب درگاهی امن برای اتصال به شبکه‌ها جهانی

      شرکت خدمات انفورماتیک در اولین روز نمایشگاه کارت و پرداخت ٢٠١٦ خاورمیانه در قالب کارگاه «سیستم کارت پرداخت ملی ایران» شتاب را به عنوان درگاهی امن برای اتصال به شبکه‌های مالی جهان، معرفی کرد.

      به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شرکت خدمات انفورماتیک در اولین روز نمایشگاه کارت و پرداخت ٢٠١٦ خاورمیانه در قالب کارگاه  «سیستم کارت پرداخت  ملی ایران» شتاب  را به عنوان درگاهی امن برای اتصال به شبکه‌های مالی جهان، معرفی کرد.


      در این کارگاه که توسط اقای رضا جوراب پوریان از مدیریت سیستم‌های کارت شرکت خدمات انفورماتیک ارائه شد؛ وی ضمن اشاره به جایگاه استراتژیک شرکت خدمات انفورماتیک در توسعه زیر ساخت‌های خدمات بین بانکی،  اظهار داشت: شتاب در سال ٢٠٠٢ مصادف با ١٣٨١ شمسی متولد شد و ظرف سه سال پس از این تاریخ همه بانک‌ها به ان متصل شدند. در کنار گسترش سرویس‌های شتاب  طی این سالها، امکان اتصال به شبکه‌های بحرین در سال ٢٠٠٥، قطر٢٠٠٦ فراهم شد و در همین سال شرکت‌های PSP شکل گرفتند.


      ایجاد سرویس‌های ارزش افزوده همچون مکنا و افزودن سامانه‌هایی چون سروش برای رفع مغایرت طی این سالها همه همه در کنار امکان مدیریت روزانه ٢٥٠ میلیون تراکنش در روز، قابلیتی را به شتاب بخشید که با تکیه بر توان این شبکه دولت طرح‌هایی چون سبد کالایی، کارت اعتباری را به اجرا در اورد.


      وی طرح جامع پرداخت قبض، تعدد مانیتورینگ‌های موجود در سیستم،ارزیابی عملکرد اعضاو جرائم بانکی را از قابلیت‌های دیگری دانست که به شتاب امکان می دهد تا به عنوان راهبر شبکه کارت کشور عمل کند.


      اجرای الگوی کارت‌های افلاین کشور و پشتیبانی از تراکنش‌های جدید مثل انتقال به حساب، پرداخت صورتحساب ،اقساط و پشتیبانی ISO 2583-2003


      از دیکر قابلیت‌هایی بود که بایک ارتباط از طریق شتاب اتصال به شبکه‌های بین المللی را میسر می سازد.


      وی در خاتمه از مذاکراتی با شبکه‌های CUP و JCB برای اتصال به شبکه‌های بین المللی خبر داد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
      کد امنیتی:
       
  • دسترسی سریع