• فهرست محصولات

      سامانه جامع مدیریت املاک

      این سامانه امکان مدیریت بهینه فرایندهای مرتبط با املاک(ملکی و تملیکی) یک سازمان از زمان تملک تا واگذاری شامل اطلاعات مالی و حقوقی آن را فراهم می‌آورد.

      سامانه جامع مدیریت مطالبات

      این سامانه امکان مدیریت انواع فرایندهای مرتبط با مطالبات یک سازمان از مشتریان حقیقی و حقوقی شامل مراحل یادآوری تا مراحل حقوقی را فراهم می‌آورد.

      سامانه هوشمند مدیریت و اتوماسیون اداری

      این سامانه امکان مدیریت هوشمند به‌صورت تعاملی و یا غیرتعاملی امور اداری و پرسنلی نیروهای انسانی سازمان را برای مدیران فراهم می‌آورد. این سامانه مبتنی بر سیستم‌عامل‌های Android و IOS تولید و ارائه‌شده و امکان مدیریت آنلاین فرایندهای منابع انسانی و دریافت گزارشات کاربردی ...

      سامانه گزارشات 28X بانک مرکزی

      این سامانه باهدف تبادل اطلاعات مربوط به مشتریان حقیقی و حقوقی با بانک مرکزی به‌منظور احراز صلاحیت و تصمیم‌گیری در خصوص اعطای تسهیلات، اعتبارات و ضمانت‌نامه‌های بانکی طراحی و پیاده‌سازی شده است.

      سامانه کشف تخلف (Fraud Detection)

      این سامانه باهدف پردازش و بررسی داده‌های پرداخت در مؤسسات مالی-بانکی و شرکت‌های PSP و تشخیص تخلف‌های احتمالی بر اساس الزامات بانک مرکزی و شاپرک و سایر الگوریتم‌های قابل‌تعریف در سیستم طراحی و پیاده‌سازی شده است.

      اپلیکیشن موبایل خدمات پرداخت سایان

      این اپلیکیشن باهدف ارائه خدمات بر اساس الزامات بانک مرکزی(شرکت شاپرک) و سایر الگوریتم‌های قابل‌تعریف در سیستم طراحی و پیاده‌سازی شده است.

      سامانه فرابین (نرم‌افزار جامع نظارتی)

      شرکت تدبیر تراکنش ایرانیان مفتخر است برای اولین بار بنا به نیاز مشتریان محترم نرم‌افزار کنترل و بازرسی را با نام تجاری سامانه فرابین ارائه دهد. این سامانه امکان تعریف فرایند کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای مستقل سازمان‌های ساختاریافته مبتنی بر چک‌لیست‌های نظارتی تا رفع ...

  • دسترسی سریع